zaterdag 6 februari 2016

Don't forget to smile

Hallo Allemaal / Hi Everyone,

Vandaag mag ik jullie een kaartje laten zien dat ik gemaakt heb voor het New Release Team van Sherri Baldy

Today I show you a card that I've made for the New Release Team of Sherri Baldy




Ik heb de kaart gemaakt met een Dutch Doobadoo mal als basis. Verder heb ik verschillende mallen en accesoires gebruikt. De digi stempel die ik gebruikt heb is van Sherri Baldy My Besties. Het is Happy Face Besties en die kan je hier vinden.

I made this card with a Dutch Doobadoo die for the base. I used several other dies and embellishments. The digi stamp that I used is form Sherri Baldy My Besties. It's Happy Face Bestie. You can find this one here.


Ik heb de digi gekleurd met de spectrum noir markers. Op het haar van de bestie heb ik witte puntjes aangebracht.

I colored this digi with the Spectrum Noir Markers. On the hair of the Bestie I made some white spots.

Leuk dat je weer bent wezen kijken! Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat.

Thank you for coming by. I like it when you leave a message.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen