woensdag 11 februari 2015

Deurhanger

De afgelopen tijd erg druk geweest. Helaas niet heel erg veel tijd overgehouden om lekker te knutselen. En de tijd die ik had werd voornamelijk besteed aan kaarten die af moesten en verstuurd moesten worden. 

I've been busy the last days. Unfortunately I didn't had a lot time to do the things I love the most. And the time that I had I need to spent making cards that really had to be finished.

Wel heb ik nog een MDF deurhanger gemaakt. 
Deze heb ik eerst wit gemaakt door middel van Gesso en daarna heb ik er met Dutch Doobadoo structuur pasta vlinders op gemaakt. 

I've made a MDF door hanger.
I made it white with Gesso H2o. And than I made butterflies on it with Dutch Doobadoo Moddeling paste.


Nadat ik alles goed heb laten drogen heb ik de roosjes erop geplakt en er nog een laagje gesso overheen gespoten.
Als laatste heb k de vlinders en de roosjes met een beetje versafine inkt een bruine tint gegeven.

When everything dried I put some roses on it. Everything gets some new layer of Gesso again.
To finish this project I put some brown Versafine ink on the butterflies and the roses.

Met deze creatie wil ik graag meedoen aan de volgende challenge

With this project I would like to join the following challenge:



Tot de volgende keer!

Hope to see you next time again!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten