dinsdag 31 maart 2015

Vrolijke kleuren deken

Vorige week is mijn 2e deken afgekomen. Ik had leuke vrolijke kleurtjes garen liggen en ik dacht... Ik maak een dekentje voor Daisy (mijn hondje). Eenmaal bezig vond ik hem wel heel erg leuk en eigenlijk ben ik er nog niet over uit of ik hem echt aan Daisy ga geven...

Last week I finished my second blanket. I had a lot of bright colours yarn and I thought I crochet a blanket of it for Daisy (my dog) When the blanket almost finished I like it a lot myself so it's not for Daisy I think....


 Ik heb de deken gemaakt met Granny stripes. In dat wat ik leuke vrolijke kleurtjes vind (vooral het roze).

I made the blanket with Granny stripes in the colours that I like the most (especially the pink one :D)



Allemaal een fijne dag verder!

A nice day!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten