vrijdag 9 december 2016

Koude ijsbeer

Hallo Allemaal / Hi Everyone,

Ook voor vandaag heb ik nog een kerstkaartje voor jullie. Vandaag een kaartje vol met materialen van Nellie Snellen.

Also today I have a Christmas card for you. This time it's a card full with materials from Nellie Snellen.



Ik heb deze kaart gemaakt met de ijsberen stempel van Nellie Snellen. Deze heb ik gekleurd met de memento markers. De achergrond is gemaakt met stempelinkt en een mixed media stencil van Nellie Snellen.

I made this card with a icebear stamp from Nellie Snellen. I colored the stamp with the Memento markers. The background of the card is made with some ink and the mixed media stencil from Nellie Snellen.

De kaart kan je uitschuiven en dan komt de tekst tevoorschijn. Ik heb dit gemaakt met de magic die card van Nellie Snellen. Ik vind dat zelf een super leuke mal. Ook de overige gebruikte mallen zijn van Nellie Snellen.

You can pull something out this card and then you can see the text. I made this with the magic card Die from Nellie Snellen. Also the dies on this card are from Nellie Snellen.

Leuk dat jullie weer zijn wezen kijken en tot een volgende keer!

Thank you for coming by and I hope to see you soon again.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten