donderdag 12 februari 2015

Hieperdepiep hoera

Afgelopen week was mijn zusje jarig. Aangezien zij helemaal gek is van apen had ik daar een tijdje geleden al een hele leuke stempel van Magnolia voor gekocht. Daar heb ik de volgende kaart voor haar van gemaakt.

Last week it was my sisters birthday. She is really crazy about monkey's. She love those. So a while ago I bought a stamp from Magnolia and now I made this card for her with it.


De kaart is gemaakt met de Dutch Doobadoo mal van de camera. Ik heb om de lens van de camera een kantje geplakt en de camera versierd met wat roosjes.

I made the card with a dutch doobadoo dies. On the lens I put some ribbon. And I pimped the camera with some paper roses.

 De stempel is van Magnolia. Ik heb deze gekleurd met de spectrum Noir markers. Op de hoekjes van de camera heb ik nog een paar pareltjes geplakt.

The stamp is from Magnolia. I coloured it with the spectrum noir markers. On the corners of the camera I put some pearls.

In de camera zit nog een kaartje die eruit te halen is. Op dit kaartje heb ik de tekst zo gestempeld dat hij door de lens zichtbaar is.

In the camera is an other little card. On that card I put the text stamp. I stamped on the way you can see it at the lens also. (sorry thisn't very good english but I really don't know how to say it otherwise.)

Hopelijk vinden jullie dit ook een leuk kaartje. Mijn zusje was er in ieder geval erg blij mee. Ik vind het leuk als jullie een reactie achterlaten.

Hopefully you also like this card. My sister really enjoys it. I like it when you leave a comment.

Met dit kaartje wil ik graag aan de volgende challenge meedoen

With this card I would like to join the following challenge:



2 opmerkingen:

  1. Hallo Linette,

    Wat een lief kaartje is dit die stempel van Magnolia vind ik super lief super leuk gedaan om zo'n camera kaart te maken!!

    Lieve groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schatje en leuk zo de combi met de camera!
    Bedankt voor het meedoen met de challenge bij TFM

    liefs, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen