dinsdag 11 augustus 2015

Jarige Job

Hallo Allemaal / Hi Everyone,

Ik ben echt helemaal weg van de nieuwe mal van Dutch Doobadoo. Nadat ik er een kerstkaartje van gemaakt had heb ik er ook nog een kaartje van gemaakt voor de winkel van mijn zusje.

I really love the new die from Dutch Doobadoo. After I made a Christmas Card of it I really wanted to make an other card with it. This one is for my sisters store.

 Zoals gezegd heb ik gebruik gemaakt van de mal van Dutch Doobadoo.  Het achtergrondpapier is van Nellie Snellen.

Like I said the die is from Dutch Doobadoo. The backgroundpaper is from Nellie Snellen.


 Het plaatje op de kaart is van Marianne Design. De mal van de konijntjes van Nellie Snellen. En de mal achter het plaatje is van Joy! Crafts.

The picture is from Marianne Design. The die of the rabbits are from Nellie Snellen. And the die under the picture is from Joy! Crafts.


In de hoek heb ik een aantal papieren bloemen geplakt met een paar stukjes touw eronder.

In the corner I put some paper roses with some rope under it.

Verder heb ik met stickers de tekst op de kaart gemaakt en aan de bovenkant gebruik gemaakt van de tickets van Noor Design. Een vrolijk kaartje :D Ik hou van roze dus wordt hier helemaal blij van. Leuk dat je bent wezen kijken. Ik vind het fijn als je een berichtje achterlaat of mijn blog gaat volgen.

At last I put some stickers on the card for the text. At the top of the card I used the tickets from Noor Design for the text. I love the colours of this card :D. Thank you for coming by. I like it when you leave a message or when you start following my blog.

3 opmerkingen:

  1. Leuk met die nijntjes erbij!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Tolle Kartenform und wunderschön gestaltet
    glg Gertrude

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gorgeous card I love the image, the colours and beautiful detailing too
    Kevin xx

    BeantwoordenVerwijderen