maandag 28 maart 2016

Fluffy Bestie aan de koffie

Hallo Allemaal / Hi Everyone,

Vandaag begint er een super leuke nieuwe challenge bij de The My Besties Dutch Girls Design :D
Het thema deze maand is Fluffy Besties en ik moet zeggen ik hou ervan. Deze Besties vind ik zo ontzettend leuk! Hierbij dan ook mijn bijdrage:

Today starts a new challenge at The My Besties Dutch Girls Design :D
The theme this month is Fluffy Besties and I have to say I love it. These My Besties are so cute! Yhis my card:




Voor deze kaart heb ik gebruik gemaakt van de volgende besties:
Fluffy Besties meet Fluffy cafe IMG021 zij is hier te vinden. Ik heb haar gekleurd met de spectrum noir markers.

For this card I used this Bestie:
Fluffy Besties meet Fluffy cafe IMG021you can find her here.  I colored her with the spectrum noir markers.


Nadat ik de bestie gekleurd heb heb ik met een hele handige pen de witte stipjes gemaakt. Deze pen is gevuld met een soort van acrylverf.

After coloring this bestie I made some white polka dots with a special pen. Inside the pen is some acryl paint.




Verder heb ik naast allemaal verschillende mallen ook nog een heel bloemen bouquet op de kaart gemaakt.

I used several dies for this card but I also made a bouquet of flowers on it with several flowers.

Super leuk dat jullie weer een kijkje zijn komen nemen. Neem zeker ook een kijkje op ons challenge blog voor nog veel meer mooie creaties.

Thank you all for coming by. Please also take a look at our challenge blog for a lot mor beautiful creations.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten