maandag 18 juli 2016

Golden Oldie

Hallo Allemaal / Hi Everyone,

Vandaag start er een nieuwe challenge bij My Besties Dutch Girls Design. Aangezien het eindelijk zomer is is het thema zomer. Ons Design team houd deze maand een soort van vakantie en daarom plaatsen wij allemaal een golden oldie. Deze tas is het project waar ik het meeste trots op ben van mijn projecten die ik gemaakt in het afgelopen jaar voor de My Besties. Het was een van mijn eerste projecten in dit Design team.

Today starts a new challenge at My Besties Dutch Girls Design. And because it's summer the theme is summer. The Design Team has a little bit of a vacation so today we will post a golden oldie. This is the project that I made in the last year that I'm the most proud of. It was one of my first projects for My Besties.



Voor de tas heb ik IMG 396 gebruikt die kan je hier vinden. Ik heb de Bestie gekleurd met pan pastel.

For this project I used IMG 396 you can find her here. I coloured her with panpastel.


Als je het leuk vind kom dan een kijkje nemen op ons blog en doe eens mee met onze challenge.

If you would like please take a look at our blog and enjoy our challenge.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten