vrijdag 23 september 2016

Open dag Nellie Snellen in Sevenum

Hallo Allemaal / Hi Everyone,
 
Op zondag 18 september was de grote hobbymanifestatie van Nellie Snellen in Sevenum. Aangezien ik tegenwoordig in het DT team zit van Nellie Snellen mocht ik op deze dag een demonstratie geven. Ik mocht demonstreren met de mallen Spinner card die, camera card die en de magic card die. Super leuke mallen. Onderstaande kaarten heb ik er onder andere mee gemaakt.
 
On Sunday the 18th of September there was a big hobby manifestation at Nellie Snellen in Sevenum. Because I'm at the DT of Nellie Snellen I gave a demonstration over there with the Magic card die, Camera card die, and Spinner card die.
I made these cards:
 
 
 
 
 
 
 
 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
Het was een geweldig dag en ik heb enorm genoten!!!
 
I really loved this day!!
 
Leuk dat jullie zijn wezen kijken en hopelijk tot een volgende keer.
 
Thank you for coming by and I hope to see you again.

1 opmerking:

  1. Prachtige serie kaarten heb je gemaakt voor de Hobbyfestijn dag,Linette.Fijn weekend.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen