zaterdag 4 april 2015

Een bloemetje

Dit keer een bloemen groet gemaakt.
Wat is er leuker dan op je verjaardag een fleurig kaartje te krijgen en bloemen :D  (ik hou ervan in ieder geval)

I made a card with flowers this time.
How nice is it when you get a card and a lot of flowers on your birthday :D (well I really love it)


Ik heb deze kaart gemaakt met het achtergrondpapier van Joy! Crafts. Lekkere vrolijke kleurtjes. Het groene achtergrondpapier is van Reprint..

I made this card with the backgroundpapers of Joy! Crafts. I love the colours. Only the green backgroundpaper is from Reprint.



Verder heb ik gebruikgemaakt van de knoopjes van favourite findings. De knoopjes zijn in heel veel maten en kleuren te koop en kiezen was dan ook niet echt makkelijk :D

I also used the buttons from Favourite findings. You can buy the buttons in a lot of colours and sizes. Choosing whas not the easiest part :D

Een heerlijk lente kaartje weer!
Leuk dat je bent wezen kijken. Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat en helemaal leuk als je mijn blog gaat volgen.

A lovely spring card I think!
Thank you for visiting my blog. I like it when you leave a comment and I really like it when you are going to follow my blog.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten