zondag 5 april 2015

Postcard

Gisteren heb ik mezelf vast een cadeautje gegeven voor mijn verjaardag :D Chalks van Joy! Crafts. Ik ben er gisterenavond gelijk maar mee aan de slag gegaan. Wat leuk om mee te werken... Ik voel een nieuwe verslaving aankomen!

Yesterday I gave myself a birthday present :D Chalks from Joy! Crafts. Yesterday evening I start working with it. It's so nice to work with!!! I think I get a new addiction now :D

Ik heb er een vintage postcard van gemaakt. De mallen op de kaart zijn van van Joy! Crafts. Het achtergrondpapier is van Reprint.

I made a vintage postcard with it. The dies that I've used are from Joy! Crafts. The beackgroundpaper is from Reprint.


De stempel is ook van Joy! crafts. En gekleurd met de chalks.

The stamp is also from Joy! Crafts and I coloured it with the Chalks.


Wat leuk om hiermee te werken! Ik ben er helemaal blij mee. Leuk dat je bent wezen kijken. Ik vind het leuk als je een berichtje achterlaat of mijn blog gaat volgen. Fijne Paasdagen!

it's so nice to work with the chalks. I'm very happy with it. Thank you for coming by. I like it when you leave a comment or when you start following my blog. Happy Easter!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten