donderdag 1 december 2016

Christmas Tree

Hallo Allemaal / Hi everyone,

Vandaag heb ik voor jullie iets anders dan een echte kaart. Voor een aantal mensen heb ik een houten kerstboom gemaakt en daar tekst op geplakt. Aan deze boom komt straks nog een kaartje. 

Today I made something different than a real card. For a few people I made a Christmas tree from wood. I made some text on it. At the tree I will make a little tag.

Dit is dan de houten kerstboom hanger die ik gemaakt heb. Ik heb hiervoor uiteraard gebruik gemaakt van mijn Silhouette Cameo. Verder heb ik de boom vrij neutraal gehouden dit zodat de mensen die deze krijgen hem eventueel volgend jaar nog weer op kunnen hangen.

This is the wooden Christmas tree. I used my Silhouette Cameo for this tree. I let the tree very neutral. Now it's possible for the people who get this tree to use it again next year if they want. 

Leuk dat jullie weer langs zijn geweest! Voor de volgende keer maak ik weer een kaart met een my besties stempel. Ik zie jullie dan graag weer.

Thank you for coming by! Net time I will show you a Christmas card woth a my besties stamp again. So I hope to see you again.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten