zondag 11 december 2016

Pink Christmas

Hallo Allemaal / Hi Everyone,

Roze blijft toch mijn favoriete kleur. Vandaag heb ik dan ook een kerstkaart met behoorlijk wat roze erin.

Pink is my favourite color. For today I made a Christmas card with a lot of pink in it. 



Voor deze kaart heb ik gebruik gemaakt van een My Besties stempel. Deze heb ik gekleurd met de spectrum noir markers. Het bont heb ik gemaakt van nepsneeuw. Het achtergrondpapier is van Joy! Crafts. The text stempel had ik nog liggen.

For this card I used a my besties stamp. I colored her with the spectrum noir markers.  the fur at her clothes I made with some fake snow. The background paper is from Joy! Crafts and the text stamp was a stamp that I still had.

Leuk dat jullie weer zijn wezen kijken. Ik hoop jullie snel weer te zien.

Thank you for coming by. I hope to see you again.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten