vrijdag 25 november 2016

Kerst vosje

Hallo Allemaal / Hi Everyone,

De maand is al bijna voorbij maar ik denk dat ik ook na deze maand nog even door ga met het plaatsen van de kerstkaarten. Ik moet er nog altijd genoeg maken... En ja aangezien ik veel te laat begonnen ben kan ik nog een tijdje door. Vandaag een kerstkaart met een vosje.

The month is almost done. But I think I will continue with posting my Christmas Cards next month. I still need to make a lot of them so I will think about it. Today I have a Christmas card with a fox for you.



Dit kaartje is niet moeilijk te maken en valt voor mij dan ook onder de wat snellere kerstkaarten. Alsnog vind ik hem zelf wel erg leuk. Ik heb hiervoor een plaatje gebruikt van Marianne Design en ook het achtergrondpapier van Marianne Design.

This card was not really hard to make. It;s one of the faster cards that I have made. But I still like him. I use a picture from Marianne Design for this card. Also the dessin papers are from Marianne Design.

Super dat je weer even bent wezen kijken. Ik vind het leuk als je mijn blog gaat volgen en als je een berichtje achterlaat onder dit blog.

Thank you for coming by! I like it when you leave a message on this post and when you start following my blog.

Wil je ook een zelfgemaakte kerstkaart van mij ontvangen? Laat dan zeker een berichtje achter. Onder alle comments die onder dit bericht staan loot ik 1 naam uit die een kerstkaart krijgt van mij. Ik zal gaan loten op 5 december. Dus wie weet!

Do you also want to have a handmade Christmas card from me? Leave a message under this post. I will take 1 name on December the 5th from who is getting a Christmas Card from me. So who knows!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten