woensdag 9 november 2016

Shaking card

Hallo Allemaal / Hi Everyone,

Ook voor vandaag heb ik weer een kerstkaartje gemaakt. Ook deze keer heb ik hem gemaakt met de leuke schudmallen van Nellie Snellen. 

Also for today I have made a Christmas card. This time I made my card with the shaking dies from Nellie Snellen.



Zoals te zien is heb ik 1 kerstbal gevuld met sequins en de andere leeg gelaten. Ik vind deze mallen super leuk om mee te werken. En je kan er zoveel kanten mee op. Op deze kaart heb ik alleen maar spullen gebruikt van Nellie Snellen. Ik vind het een super mooi merk met zoveel mooie producten.

As you can see I filled one ball with sequins and the other one is empty. I really love these dies and they are fun to work with. You can do a lot with them. On this card I only use products from Nellie Snellen. I love the brand Nellie Snellen. She has so many beautiful products.

Super dat je weer even de tijd hebt genomen om een kijkje te komen nemen. Hopelijk zie ik je snel weer.

Awesome that you have made some time to take a look at my card. I hope to see you again an other time.

1 opmerking:

  1. Mooie schudkaart, Linette en een leuk plaatje.Superleuk gemaakt.

    Groetjes, Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen