zondag 13 november 2016

Vrolijk kerstfeest

Hallo Allemaal / Hi Everyone,

Ook voor vandaag natuurlijk weer een kerstkaartje. Zoals gezegd in mijn eerst blog van deze maand vind ik de plaatjes van Marianne Design erg leuk. Vandaag dan ook weer een kaartje met een plaatje daarvan.

Also today I have a Christmas card. Like I said at my first blog this month I like the pictures from Marianne Design. So also today I made a card with those pictures.




Voor deze kaart heb ik gekozen voor de winteruil. Ik heb deze gecombineerd met dessin papier van Studio light. Daarnaast heb ik gebruik gemaakt van mallen van Joy! Crafts en Nellie Snellen. De stempel is van Yvonne Creations.

For this card I choose the winter owl. I combined it with the dessinpapers from Studio Light. I also used some dies from Joy! Crafts and Nellie Snellen. The stamp with the text is from Yvonne Creations.

Leuk dat jullie weer zijn komen kijken en hopelijk tot een volgende keer!

Thank you for coming by and I hope to see you again next time.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten