zaterdag 19 november 2016

Roze uiltje

Hallo Allemaal / Hi Everyone,

Op deze manier gaat het lekker met mijn kerstkaarten. Al moet ik er ook nu nog meer dan genoeg. Maar we gaan rustig aan door. Zondag wordt het echt weer om kaarten te maken dus hopelijk gaat het dan lekker door. Ook vandaag heb ik voor jullie een kerstkaartje om te laten.

It's going right on this way with my Christmas cards. But I still need to make a lot of them. We're going further with it. Sunday will be a real day to make cards if I look at the weather. It will be raining so I hope that I make a lot Christmas cards then. Also today I have a Christmas card for you.



Ook deze kaart heb ik gemaakt met een van de plaatje van Marianne Design. Het dessinpapier is ook van Marianne Design. Ik vind het zulke mooie kleuren hebben. De stempel komt van een stempelsheet af die ook van Marianne Design is. De bloemen heb ik gemaakt met een mal van Nellie Snellen. Deze bloemen bestaan uit 6 gestanste bloemen die ik in elkaar gevouwen en geplakt heb.

Also on this card I used a picture van Marianne Design. The dessinpaper is also from Marianne Design. I really love the colours of the papers that is in it. The text stamp is from a sheet from Marianne Design. The flowers are made with a die of Nellie Snellen. I punched the die 6 times and then fold the flowers together.

Leuk dat je bent wezen kijken en hopelijk tot een volgende keer.

Thank you for coming by and I hope to see you again.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten