zondag 16 november 2014

Black and White

Hallo Allemaal / Hi Everyone,

Vandaag heb ik een zwart wit kaartje gemaakt.

Today I've made a black and white card.


De kaart heb ik wederom met een mal gemaakt van Dutch Doobadoo. Ik vind het heel erg fijn om met de Dutch Doobadoo producten te werken.
De stempel is weer gekleurd met mijn Spectrum Noir markers.

I've made also this card with a Dutch Doobadoo die. I really enjoy working with the products of Dutch Doobadoo.
The stamp is from My Besties and I coloured it with my Spectrum Noir Markers.


 In dit kaartje heb ik 2 labels gemaakt waar ik de teksten op gestempeld heb. De labels zijn voorzien van een zwart wit touwtje.

In this card I've made 2 tags. On stamped the text on the tags. At the tags I put some black and white rope.


Wanneer de labels uit het kaartje zijn kan je zien dat ik daar een ander achtergrondje heb gebruikt dan aan de voorzijde. Beide achtergronden zijn van Maya Design. Naast de stempel heb ik nog 3 grijze roosjes geplakt met daarbij de parelpinnen.

When the tags are out of the card you can see that I've used an other background than I've used at the front of the card. Both backgrounds are from Maya Design.
In addition to the stamp I put 3 grey roses at the roses I put the pearl-pins.

Ik vond het erg leuk om een keer een zwart wit kaartje te maken aangezien ik dit eigenlijk nooit doe. Op het moment dat ik ermee bezig was kwam ik erachter hoeveel mogelijkheden er zijn met zwart wit. Erg leuk om te doen.

I really liked it to make a black and white card. Normally I'm not working with only these colours. When I was working at my card I saw how many possibility's  there were with black and white. Really lovely to do.

Met dit kaartje wil ik graag meedoen aan de volgende challenge:
I would like to join the next challenge with this card:


Bedankt dat jullie weer een kijkje zijn wezen nemen. Een reactie vind ik altijd leuk en volgers zijn zeker ook welkom. Tot de volgende keer!

Thank you for looking at my blog and this card. I appreciate it when you leave a comment and off course everyone is welcome to follow me. See you next time!


Groetjes / Greetz
Linette


2 opmerkingen:

  1. Leuk modelletje kaart!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. The more I see these Besties the cuter they get Your work is lovely......Lis

    BeantwoordenVerwijderen