dinsdag 25 november 2014

Merry Christmas

Hallo allemaal / Hi Everyone,

Ik mocht voor de webwinkel van mijn zusje een kaartje maken met de beschikbare producten.
Erg leuk om dat te mogen doen en dat te weten dat de kaart bij haar online in de winkel komt te staan. Ik ben er dan ook even mee bezig geweest want het is weer wat anders dan ik normaal doe met al die leuke stempels die kleur :D

My sister asked me to make a card for her webshop with the available products. I love doing it because this card she will put in het webshop and that is special I think. I was working on it and it's a little different than colouring al those nice stamps but I also love doing this.

Ik heb deze kaart gemaakt met verschillende mallen. 

I made this card with different dies.

Ik hoop jullie binnenkort weer te zien :D Ik blijf toch altijd lekker aan het hobbien.

I hope to see you all next time :D I will always being busy with all my hobbies.


De website van mijn zusje is: www.zusjeshobbyhoekje.nl



Geen opmerkingen:

Een reactie posten